Bloodmark

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bloodmark

Een spel waar een bittere strijd tussen goed en kwaad word gestreden.


    Thank you god!

    Exclusive
    Exclusive


    Aantal berichten : 16
    Registratiedatum : 15-08-11
    Woonplaats : Brabant

    Paarden profiel
    Kudde: Not yet.
    Partner: I don't have it.
    Status: I don't know..

    Thank you god! Empty Thank you god!

    Bericht  Exclusive di aug 16, 2011 12:40 am

    Geslacht.
    Hengst.

    Leeftijd.
    6 jaar oud.

    Ras.
    Ik denk iets met Arabier. Maar ik heb mijn ouders niet gekend. En niemand heeft het me verteld.

    Geschiedenis.
    Hij was op gegroeid zonder ouders. Hij was al vanaf klein af slaaf. Hij werd geslagen als hij iets niet goed doet. Hij werd daar heel zwaar mishandeld. Hij is daarom heel bang. Je bent niet zomaar vriend met hem. Hij weet ook niet of hij ooit in een kudde gaat. Hij heeft alleen maar slechte herinneringen. Maar als je hem nu als slaaf behandeld loopt hij kwaad weg. Hij wil het niet over nieuw. Okal vraag je of hij gewoon even iets voor je wil pakken. Snauwt hij meestal terug kan je het zelf niet? Hij is heel snel kwaad. maar soms zal hij weer het slaafje zijn omdat hij nooit het slaaf zijn kwijt zou raken.

    Karacter.
    Hij is snel kwaad. Hij wil liever nooit meer aan vroeger praten. Hij is lui geworden. Soms zal hij heel vrolijk zijn. Maar hij zal soms ook heel snel boos zijn. Hij is ook vaak in gedachten verzonken. Hij doet nu wat hij wil. Hij was zo kwaad op zijn oude kudde. Dat anderen het misschien voelen.

      Het is nu vr mei 17, 2024 12:09 am