Bloodmark

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bloodmark

Een spel waar een bittere strijd tussen goed en kwaad word gestreden.


2 plaatsers

    Horse legacy

    Ividanara
    Ividanara
    Admin


    Aantal berichten : 173
    Registratiedatum : 20-07-11

    Paarden profiel
    Kudde: Urg, i'am the leader of my own
    Partner: I'am bad, and it's my family, friends and foals
    Status: I'am a nice elegant nightmare >D

    Horse legacy Empty Horse legacy

    Bericht  Ividanara do jul 21, 2011 7:07 pm

    Horse legacy
    Horse legacy 90vi1x

    - Verhaallijn -
    Sinds Thor -dé God die alles geschapen had- verliefd werd op de prachtige merrie Eowyn, was er veel verandert in Horse Legacy. De bewoners van het eiland, leefde vreedzaam samen onder het gezag van het koppel. Er was geen oorlog, geen geweld meer. Want iedereen kon zien hoe verliefd de 2 Goden waren. Tot die dag, dat ze ruzie kregen. Laaiend werden er woorden op elkaar afgevuurt. Er ontstond een gevecht, een heuze oorlog! De Goden maakte elk hun eigen kudde; Thor creëerde de Devil's Proud Tribe & Eowyn The Morning Star Herd. Ze stoomde hun leden klaar voor de strijd.. Het was een heus bloedbad. Elk lid was gedood geweest. Enkel Thor en Eowyn bleven over. Dit was het dan; Hun gevecht. Allen zij stonden nog overeind. Thor was krachtiger dan de merrie, terwijl zij over een intelligent brein beschikte. Het gevecht duurden uren aan een stuk. Tot Thor Eowyn in een greep had, klaar om te doden. Maar hij kon het niet.. De 2 besloten elkaar met rust te laten en zo viel er terug een eeuwige stilte in Horse Legacy..

    Zonder Thor het wist, bleek Eowyn zwanger te zijn. Ze bracht alleen de 2 veulens ter wereld. Maar zijzelf haalde het niet.. De 2 leken precies op vader en moeder. Het hengstje was gitzwart net als de nacht, met een énorme spierenmassa en kon weliswaar direct na de geboorte rechtstaan. En dan had je de merrie. Wit, wit als sneeuw. Met hemelblauwe ogen, ze was elegant gebouwt en bij elke pas die ze nam leek ze wel een geschenk uit de hemel. Na enkele jaren samen leven, smachte de hengst (Chaos, genaamt) naar macht. Hij wou opzich zelf leven, zijn kudde leiden en bloed proeven. Hij zou de nieuwe leider van Horse Legacy worden!

    Maar daar dacht Aglaia (de merrie) anders over. Zij wou in vrede een kudde opstarten! Geen oorlog, geweld noch bloed. Uiteindelijk zette de 2 paarden hun ouders' kuddes voort. Zoals je al kon raden Chaos; Devil's Proud Tribe & Aglaia; The Morning Star Herd. Broer en zus hebben zo een hele tijd in vrede geleefd. Tot er een discussie kwam over voedsel. Er was maanden aan een stuk geen druppel water geweest, en dus was het gras dor en bruin. Ook was er ruzie over het meer, die bijna opgedroogt was. Aglaia had dat gebied namelijk, maar Chaos' kudde had dorst en wou dus drinken!
    Ghandy
    Ghandy


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 11-08-11
    Woonplaats : privé

    Paarden profiel
    Kudde: Leeft niet ik kudden, maar zwerft
    Partner: /
    Status: Zwerft rond tijdens zijn jacht op merrie´s

    Horse legacy Empty Re: Horse legacy

    Bericht  Ghandy wo nov 23, 2011 4:19 am

    Ik zou eens kijken, ik ben nochal gek op dit soord spellen (:

    (ik heb er zelf ook een, mag ik ook bij linkpartners)

      Het is nu do mei 16, 2024 9:11 pm