Bloodmark

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bloodmark

Een spel waar een bittere strijd tussen goed en kwaad word gestreden.


2 plaatsers

    Cradle 6 jarige vurige hengst

    avatar
    Cradle


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 29-07-11
    Woonplaats : × gestopt

    Paarden profiel
    Kudde: I haven't own
    Partner: I haven't own
    Status: Alone

    Cradle 6 jarige vurige hengst Empty Cradle 6 jarige vurige hengst

    Bericht  Cradle vr jul 29, 2011 5:22 am

    Ik Draafde rond ik boog mijn hals en ik bries vurig ik sta stil en ik pakte een pluk gras en een het op.Draafde etend weg naar en rivier en dronk er met volle teugen uit. Als ik een merrie ( ividanara ) zie hinik ik naar der of ze naar me toe komt. In mijn ogen staat zelfstan
    dig pure haat omdat ik slecht van mezelf bent. ik had ook sterke benen en een elegant hoofd een stevige achterhand ik zag er gewoon stevig gebouwd uit ik brieste opgewonde en ik wachte op antwoord ik roepte nog naar iviandara
    Ik Hoop dat de merrie niet goed is maar slecht van aard
    .Schraapte ongeduldig met zijn hoef over de grond
    wachtend op de merrie . Moet ik naar jouw toe komen of kom je naar mij toe ?! .Ik buig mijn hals.
    Ividanara
    Ividanara
    Admin


    Aantal berichten : 173
    Registratiedatum : 20-07-11

    Paarden profiel
    Kudde: Urg, i'am the leader of my own
    Partner: I'am bad, and it's my family, friends and foals
    Status: I'am a nice elegant nightmare >D

    Cradle 6 jarige vurige hengst Empty Re: Cradle 6 jarige vurige hengst

    Bericht  Ividanara vr jul 29, 2011 7:54 am

    Een schaduwbeeld van een onbekend paard verschijnt in mijn gezichtsveld. Mijn lichaam en alles wat erin huisde werd naar voren bewogen, knieën netjes opgetrokken en hoofd fraai in een dominante stand geheven. Tik tak, tik tak, op dat ritme ramde haar hoeven de grond in. Éen voor een martelde ze de grond af en lieten grote ovale vormen achter. De gitzwarte merrie bedacht zich hoe geweldig het zou zijn om te zien hoe uit iemand zijn bewustzijn werd gezogen. Het bloed dat zich dieprood over het lichaam van het paard zou doen stromen. A~WE~SOME. Maar nóg beter was om het paard te martelen, daar zat veel meer plezier aan je vacht kwam er niet van onder de littekens te zitten. Ooit zou ze met haar onverslaanbare kudde de goede zijde aanvallen en ze doden, een voor een tot er geen een meer van die rotbeesten bestond. Maar tot dan moest ze eerst voor een groot, sterk leger zorgen, tot nu toe bestond die alleen uit haar. Rampzalig om het zomaar te noemen en ze moest op zoek naar leden. De rede waarom ze steeds sneller op het paard aandraafde. Wanneer ze hem dichterbij traceerde zag ze zijn gezicht en ze trok een mondhoek omhoog. Bijna was ze hem genaderd en adrupt hield ze halt. `Zo, zo ik vraag me af waarom je hierheen gekomen bent´ sprak de merrie rustig op zo´n manier dat een malig goedzakje er de rillingen van had gekregen.
    avatar
    Cradle


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 29-07-11
    Woonplaats : × gestopt

    Paarden profiel
    Kudde: I haven't own
    Partner: I haven't own
    Status: Alone

    Cradle 6 jarige vurige hengst Empty Re: Cradle 6 jarige vurige hengst

    Bericht  Cradle vr jul 29, 2011 8:08 am

    Ik kijk der recht in der ogen aan de manier hoe ze spreekt bevalt me goed. en ik merkt dat ze dus echt niet van de goede kant komt Ik ben Cradle en ik zoek een kudde een kudde die strijd tegen het goede ik wil namenlijk bij het kwaad daarvoor ben ik hierheen gekomenmijn stem klonk niet aardig maar ook niet kwaad gewoon zoals een slecht paard praat Ik vind de paarden bij de goede kudde namenlijk zulke watjes ze schrikken van het minst enge ding ik buig ondertussen mijn hals en ik zwiep met mijn staart heen en weer ik hou met mijn ogen van alle kanten mijn omgeving in de gaten in mijn ogen staat pure haat als ik een konijntje langs zie huppelen ik kijk hem strak aan het beest rent van schrik weg ik kijk weet naar ivinadara en wacht op antwoord Kan ik in jouw kudde als je een slechte kudde heb tenminste ik schraap met mijn hoef over de grond en ik kijk haar aan wachtend op antwoord.

    Gesponsorde inhoud


    Cradle 6 jarige vurige hengst Empty Re: Cradle 6 jarige vurige hengst

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 1:16 am