Bloodmark

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bloodmark

Een spel waar een bittere strijd tussen goed en kwaad word gestreden.


    x WrongGame

    Sarabi
    Sarabi


    Aantal berichten : 15
    Registratiedatum : 14-10-11
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Leukste plaatsje van Nl =3

    Paarden profiel
    Kudde: Don't need one...
    Partner: Still waiting for him.
    Status: Okay, maybe he's nice. But he's still a stallion - all the same. - Embrace & Sarabi

    x WrongGame Empty x WrongGame

    Bericht  Sarabi di mei 08, 2012 6:20 am

    WrongGame
    Grrr. Je kleine zusje heeft de tv ingepikt, nu kan je Dreamer niet kijken. Je start de computer op en pakt de DVD. Je zusje heeft ook nog haar rare MyLittlePony spelletje gespeelt, je wil net het spel eruit halen als de kamer ineens begint te draaien. Je wordt misselijk, en net als je naar de wc wil rennen merk je dat je omgeving niet hetzelfde is. Om je heen zie je alleen maar bloemetjes en bijtjes, alles is roze en andere kleuren. Omg, waar ben je nu weer beland?? Je zet een paar stappen en struikelt meteen. Je staat weer op, maar zelfs dat lukt je niet. Je kijkt geïrriteerd omlaag en tot je schrik merk je dat je niet twee, maar vier benen hebt. Je slaakt een luide gil, althans dat hoorde een gil te zijn. Het was geen gil, maar een geluid dat heel erg op hinniken lijkt. Je kijkt in het vijvertje dat naast je staat. Dan zie je dat je niet jezelf bent, maar toch echt zo'n MyLittlePonytje bent.

    __________________________________________

    Je komt dus vast te zitten in een computerspelletje. Je bent een MyLittlePony en moet zien te overleven.
    Kom je er ooit nog uit??

    Af en toe is een storing, dan kom je terug in de mensenwereld, maar dat duurt maar een dag. Elke dag wordt de angst groter dat je er niet meer uitkomt. Je zoekt andere mensen op, dan kom je er achter dat je zusje toch niet zo'n onschuldig spelletje speelt.
    Je bent een uitverkorene en moet de onschuldige Ponies beschermen tegen de duistere ponies.
    Wordt je toch gek, kom je eruit, of wordt je een held en redt alle ponies??

    __________________________________________

    Ik heb nog mensen nodig die mij kunnen helpen met de site.

    PS: Je moet wel spelervaring hebben, liefst boven de 12 jaar. Met spelervaring bedoel ik niet met veel spellen meedoen, maar gwn normaal Nl kunnen en leuk kunnen reageren. (Dit verslag gebruik ik ook op penny, de mensen die hier op bloodmark zitten hebben allemaal spelervaring....)

    Reageer ff als je mee wilt doen of als je me wil helpen met het maken van de site.

    Je kan je al inschrijven.

    2 Leidsters nodig - Wie?
    2 Leiders nodig - Wie?
    2 Bèta's nodig - Wie?
    1 Ponykoning nodig =3 - Wie?
    10 Duistere ponies - Wie?
    1 Extra zeldzame Rudolphkoningin - Wie?
    1 Extra zeldzame Valkyriekoning - Wie?
    3 Extra zeldzame Rudolphs - Wie?
    3 Extra zeldzame Valkyries - Wie?
    10 Landponies - Wie?

    Degene die mij helpt met de site, mag een (paar) leider(s) spelen... Binnenkort zet ik hier de link neer..

      Het is nu do mei 02, 2024 1:18 pm