Bloodmark

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bloodmark

Een spel waar een bittere strijd tussen goed en kwaad word gestreden.


    Island mysterie!

    Ghandy
    Ghandy


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 11-08-11
    Woonplaats : privé

    Paarden profiel
    Kudde: Leeft niet ik kudden, maar zwerft
    Partner: /
    Status: Zwerft rond tijdens zijn jacht op merrie´s

    Island mysterie! Empty Island mysterie!

    Bericht  Ghandy di sep 27, 2011 1:45 am

    Ongeduldig trappelden Ghandy met zijn hoeven op de grond, het maakten een onregelmatig geluit, dat zich liet eco-en op de kaalen rotsen. Hij dacht aan zijn moeder, van zijn moeder moch hij niet naar dit eiland, van zijn vader wel. zijn vader was de lijder van de kudden, hij was erg ecoisties, en dacht nooit aan anderen paarden. Ghandy moest de kudden verlaaten omdat zijn vader hem niet mooi genoeg vond, als hij naar wolven eiland ging, werd hij op gegeeten door de wolven, en dat boeiden zijn vader toch niet! nooit had Ghandy noch een keer zo´n harteloos paard tegen gekomen, jaaren laater, stond hij hier, hij wou laaten zien dat hij echt niet werd op gegeeten door de wolven! Nu hij hier was vond hij het toch spannend, maar hij wou door zetten, hij moedigten zich zelf aan met de woorden ´ik kan het, ik kan het wel! Het was stil, een kouden trilling gleed over zijn rug. Een dof geluit viel achter hem neer, wat was het? hij draaiden zijn hals, maar het wet niet zichtbaar, hij draaiden zich een kwart slag, maar er was niks tezien!

      Het is nu do mei 02, 2024 4:00 am