Bloodmark

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bloodmark

Een spel waar een bittere strijd tussen goed en kwaad word gestreden.


    Mijn mara Utopia

    Utopia
    Utopia
    Admin


    Aantal berichten : 178
    Registratiedatum : 20-07-11
    Leeftijd : 25
    Woonplaats : Dozen Vila

    Paarden profiel
    Kudde: I am leader of The golden heart
    Partner: to soon
    Status: Walking

    Mijn mara Utopia Empty Mijn mara Utopia

    Bericht  Utopia zo aug 14, 2011 9:17 pm

    Geslacht:
    een mara merrie What a Face
    Leeftijd:
    5 jaartjes
    Ras:
    een hele arabier (oftewel volbloed)
    Karakter:
    Utopia is een hele vriendelijke merrie. Ze is de leider van The golden heart. Ze is eigenlijk bijna nooit boos. En is ze boos dan is het nooit lang. Ze heeft een zachte hand voor dingen. Soms is ze een beetje vaag. Ze zou haar leven opofferen voor het leven van een andere. Ze denkt vaak na voordat ze iets doet. Nooit zou ze iemand kwaad doen (expres).
    Verleden:
    Utopia werd geboren op een hele warme dag. Maar alles verliep gewoon goed. Ze groiede op als een gewone veulen. Toen ze 3 was kreeg ze opeens te horen dat haar moeder afstammeling was van een belangrijke hengst. Zo was Utopia ook afstammeling. Ze werd gepest omdat ze zo bijzonder was. Geen veulen wou nog iets met haar doen. En als ze iets met haar deden, dan deed het haar pijn. toen ze net 4 was geworden, was haar moeder opeens weg. Haar vader zei dat ze vast naar Bloodmark was gegaan. Toen begon haar vader uit te legen was bloodmark was. Haar moeder zou daar een kudde verder moeten leiden. Ondertussen waren ze naar de paart naar bloodmark gegaan als het goed was zouden ze de moeder nog zien. Maar ze was het niet. Ze gingen weer terug naar de kudde. De volgende dag was opeens ook de vader weg. En de kudde werd overgenomen door een anderen hengst. Utopia werd achter gelaten, of het nou expres of perongeluk was wist ze niet. Het maakte haar ok niks uit. Toen was ze naar bloodmark gegaan. Zij heeft de kudde overgenomen, Wat eigenlijk de taak van haar moeder was. Zo heeft ze de goede kudde gekregen.

      Het is nu vr mei 17, 2024 12:09 am