Bloodmark

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bloodmark

Een spel waar een bittere strijd tussen goed en kwaad word gestreden.


    I follow my heart!

    Spindleberry
    Spindleberry


    Aantal berichten : 3
    Registratiedatum : 28-07-11

    Paarden profiel
    Kudde:
    Partner: That is to fast
    Status: Walk around in this wonderfull world

    I follow my heart! Empty I follow my heart!

    Bericht  Spindleberry wo aug 03, 2011 7:01 am

    Ik was aangekomen bij The Heaven Stone. De wind waaide door mijn manen en staart het voelde goed. Ik rook de natuur het was een heerlijke geur. Ik keek naar de lucht er was geen grijs vlekje aan de helderblauwe lucht. De zon scheen op mijn fluwelen bruine vacht. Het zag erschitterend uit. Ik dacht aan vroeger aan mijn ouders. Ik was 2 toen ik ze verloor en de laatste woorden van hun was... Follow you're heart! En dat heb ik gedaan. Nu ik hier ben kan ik bij een kudde komen en is mijn leven compleet. Ik was een goeie hengst. Ik deed geen vliegje kwaad. Ik genoot echt van het leven. En niks verpesten het voor mij. Ik gallopeerde en stond stil toen steigerde ik van de opwinding. Mijn benen maaide door de lucht en mijn manen waaidedoor de lucht. Ik kom met een plofend geluid neet op mijn hoeven. En stofwolk omringde me en ik stak mijn oren naar voren. Ik ging maar eens opzoek naar de goede leidster Utopia. Ik wist ongeveer hoe ze eruit zag dus ik ging opzoek. Na een paar minuten zag ik haar staan. Ik hinnikte hard om te laten zien dat ik geïnteresseerd was om bij haar kudde te komen. Ik wachtte gespannen af op haar reactie. Hopelijk mocht ik bij haar kudde en kon ik nieuwe paarden ontmoeten. Ik dacht na over wat haar antwoord zou kunnen zijn.. Ik keek op en hoopte dat ze me wilde toevoegen aan haar kudde.

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr mei 17, 2024 1:17 am