Bloodmark

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bloodmark

Een spel waar een bittere strijd tussen goed en kwaad word gestreden.


2 plaatsers

    I want friends.

    Dakara
    Dakara


    Aantal berichten : 31
    Registratiedatum : 24-07-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Zuid Nederland.

    Paarden profiel
    Kudde: Ofcourse Send by a devil.
    Partner: I'm looking.
    Status: I look around me in this stupid world.

    I want friends. Empty I want friends.

    Bericht  Dakara do jul 28, 2011 12:28 am

    Met lompe stappen loop ik rond. Hij wil vrienden maar hij weet niet waar hij moet beginnen. Hij voelt zich nu zo alleen. En daarna gaat hij naar The Heaven Stone. Hopelijk mag hij dan bij de neutrale kudde. Hij is eigenlijk meer naar de slechte kant maar hij is soms ook goed. Zoals hij had gemerk. Gevoelens heeft hij wel. Hij zag het water naar hem toe stromen. Hij liep dieper het water in. Heerlijk! Hij hoorde wat geritsel. Waar vandaan weet hij niet. Alleen dat hij moest oppassen. De slechte Dakara kwam weer naar voren. Met harde passen liep hij naar waar hij het geluid vandaan hoorde komen. De nieuwsgierigheid brandt. Hij rook dat hij niet zo bang hoefde te zijn. Het was een ander paard. Misschien was die gevaarlijk. Maar een paard kan Dakara niet zo heel snel doden.
    Apollo
    Apollo


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 26-07-11

    Paarden profiel
    Kudde: no....
    Partner: I'm looking..
    Status: Walk around in this world

    I want friends. Empty Re: I want friends.

    Bericht  Apollo do jul 28, 2011 12:43 am

    ik sta achter de bosjes om me heen te kijken. Dan opeens hoor ik voetstappen van een ander paard. Ik kijk om me heen maar zie nog niks dan kijk ik door de bosjes en zie een ander paard. Die mij hoort ritselen. Ik kijk hem aan en onderzoek hem goed. Hij leek me aardig. Zou hij me zien?? Ik weet het niet. Ik loop door de bosjes naar hem toe. En kijk hem onderzoekend aan. Zou hij gevaarlijk zijn. Ik blijf gespannen voor hem staan. Mijn spieren staan een beetje gespannen. Ik loop nog een stap dichterbij. Voor de zekerheid doe ik nog een stap achteruit en kijk hem aan. Toch blijf ik staan en kijk hem met rustige ogen aan. Nu voel ik me wat ontspanner. Ik doe nu toch een stapje in zijn richting. En kijk hem met een schuin hoofd aan om hem beter te bekijke.
    Dakara
    Dakara


    Aantal berichten : 31
    Registratiedatum : 24-07-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Zuid Nederland.

    Paarden profiel
    Kudde: Ofcourse Send by a devil.
    Partner: I'm looking.
    Status: I look around me in this stupid world.

    I want friends. Empty Re: I want friends.

    Bericht  Dakara do jul 28, 2011 8:13 am

    Hij keek de hengst raar aan. Hij wist niet wat hij moest denken. Hij onderzocht de hengst. Net als hij een Arabier. Niet echt iemand die hem zou gaan aanvallen. En hij ziet er vriendelijk uit. ,, Hallo ik ben Dakara en jij bent?''. Hij was wel nieuwsgierig. Volgensmij was de hengst geen slechte. En ook geen goede. Yes neutraal. Daar kan hij best vrienden mee worden. Misschien zelf samen in een kudde gaan. Hij was erg aan het wegdromen. Hij lette nergens meer op. Tot opeens het water hard tegen zijn benen aan kwam. Hij werd wakkergeschudt. Hij hoorde iets. Maar het was maar een vogel. De wind speelde met zijn lok,manen en staart. Hij ziet er zelfverzerkerd uit en dat is hij ook. Hij zag er prachtig uit. Nu vooral. Als je nu een foto zou maken zou hij er prachtig er op staan.
    Apollo
    Apollo


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 26-07-11

    Paarden profiel
    Kudde: no....
    Partner: I'm looking..
    Status: Walk around in this world

    I want friends. Empty Re: I want friends.

    Bericht  Apollo do jul 28, 2011 8:26 am

    Ik keek hem aan. Hij deed niet egt iemand kwaad. Hij was wel neutraal dat zag je aan hem.'Hoi Dakara ik ben Apollo' Ik zag hem wegdromen en lachde een beetje in mezelf. Ik zag de golven klotsen tegen een paar rotsen. En ik dacht gelijk aan de tijd van vroeger. ' Ben jij opzoek naar een kudde, Dakara??' Ik keek hem aardig aan. Zelf wilde ik gerust bij een kudde maar ik moest er wel 1 vinden. Dakara leek me een aardige Arabier hetzelfde ras als hij. Dakara zou is een goede vriend van me kunnen worden. De wind vlogdoor me manen het zag er mooi uit net als bij Dakara. Hij ond het heerlijk bij he strand in de bossen enzo. Hij zag een kudde voor zic met allemaal paarden warvan 1 hij as galloperend overal naartoe.
    Dakara
    Dakara


    Aantal berichten : 31
    Registratiedatum : 24-07-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Zuid Nederland.

    Paarden profiel
    Kudde: Ofcourse Send by a devil.
    Partner: I'm looking.
    Status: I look around me in this stupid world.

    I want friends. Empty Re: I want friends.

    Bericht  Dakara do jul 28, 2011 8:38 am

    Hij keek de hengst aan ja hij is echt aardig. ,, Ja ik wil met iemand in de neutrale kudde. En ik ben nog aan het zoeken naar een vriend. Zullen wij anders vrienden worden?''. Hij keek hem vragend aan. Hij zag het voor hem. Geweldig zou eht zijn. Paarden die het zelfde zijn als hij. ,, Ik heb een vraag, jij bent neutraal toch ben jij meer goed of meer slecht? Ik ben meer slecht''. Hij kijkt naar de zee. Prachtig. Hij rook. Heerlijk! Hij genoot. Het is heerlijk hier. Een slechte bui had hij nu niet. Maar als je hem nu kwaad maakt heb je er heel veel kans op. Dus nu moeten paarden hem echt met respect behandelen. En dat is ze geraden. Dacht hij. Waarom zouden ze hem niet respecteren? Hij is toch goed? Wie dat niet vind moet maar uitzijn buurt blijven. Als je dat tegen hem zegt ben je nog even niet jarig. Hij keek weer naar Apollo. Wat zou hij antwoorden?
    Apollo
    Apollo


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 26-07-11

    Paarden profiel
    Kudde: no....
    Partner: I'm looking..
    Status: Walk around in this world

    I want friends. Empty Re: I want friends.

    Bericht  Apollo do jul 28, 2011 8:48 am

    Ik keek hem aan. ' Ja leuk vrienden! Tuurlijk worden we dat'Hij was egt aardig. Een nieuwe vriend eindelijk! Dakara is hetzelfde als mij hij is een Arabier en ik ook. 'ik ben neutraal, ja'' Nouja we zijn vrienden dat is goed. Het weer was mooi de zee maakte een mooi geluid. Ik kon niet wachten om samen met Dakara in een neutrale kudde te gaan ik kon egt niet wachten! Met allemaal andere paarden iedereen is gewoon gelijk. Zou Dakara soms iemand iets aandoen vroeg ik me af? maar ik durfde hem niks te vragen. ' Dakara we gaan samen naar een neutrale kudde maar welke??' Ik keek hem aardig aan.


    Laatst aangepast door Apollo op do jul 28, 2011 9:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Dakara
    Dakara


    Aantal berichten : 31
    Registratiedatum : 24-07-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Zuid Nederland.

    Paarden profiel
    Kudde: Ofcourse Send by a devil.
    Partner: I'm looking.
    Status: I look around me in this stupid world.

    I want friends. Empty Re: I want friends.

    Bericht  Dakara do jul 28, 2011 9:13 am

    Hij zij dat hij meer goed was maar je zag aan zijn gezicht dat hij het anders bedoelde. ,, Mooi zo zullen we dan samen naar The Heaven Stone gaan? Maar er is gelukkig maar 1 neutrale kudde''. Hij zag het al voor zich. Hij en Apollo rond trekken met een kudde. Dat leek hem wel wat. Galopperen. Overleven. Vriendschap. Alles wat een paard nodig heeft. Hij had er echt zin in! Misschien nog wel een leuke merrie voor hem. Dan was zijn leven compleet. Echt waar. Hij kon niet meer wachten. Hij stond te popelen. Hij was misschien wel volgende week in een kudde. Hij wou er zo graag in. Zijn ogen flonkeren. Hij moest zijn energie kwijt. Hij rende de zee in en snel weer terug. ,, Sorry het moest echt even''. Hij was vrolijk. Maar soms kon die vrolijke bui in een keer weg zijn. Zo was hij gewoon.
    Apollo
    Apollo


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 26-07-11

    Paarden profiel
    Kudde: no....
    Partner: I'm looking..
    Status: Walk around in this world

    I want friends. Empty Re: I want friends.

    Bericht  Apollo do jul 28, 2011 8:52 pm

    ' Ja, kom dan gaan we daar naartoe' Hij lachte een beetje. Hij ging aast Dakara lopen. ' Zo hier begint ons avontuur ' Hij kon niet wachten om bij een kudde te gaan. In een kudde samen met Dakara. Het zou geweldig zijn als erdanook een leuke merrie in de kudde was. Dan was het leven al egt geweldig. De vriendschapvan Dakara en hem kon groeien als ze in de kudde zitten. Eerst moeten ze naar The Heaven Stone gaan om bij een kudde te komen. In The Heaven Stone zou vast ergens een perfecte kudde zijn met dezelfde paarden als hem en Dakara. Hij ziet alles weer voor hem in de kudde galloperen me alle paarden de wind door zijn manen en staart. Het is geweldig aks hij die gedachtenvoor zich krijgt. ' Kom we gaan naar The Heaven Stone !' Hij werd opgewonden als hij het woord: The Heaven Stone zei...

    EDIT:
    MEIDEN DIT IS ONMOGELIJK! Neutraal is neutraal en slecht is slecht. Neutraal betekend niet dat je een beetje slecht en een beetje goed bent maar dat je gwn niet voor slecht en niet voor goed bent! Dat je hebt met bijde niet eens bent. Wat er nu word gereageerd; dat is dus gwn slecht! Want neutraal/slecht bestaat niet. Bij neutraal ben je voor niemand en kan je geen voorkeur hebben!
    Dakara
    Dakara


    Aantal berichten : 31
    Registratiedatum : 24-07-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Zuid Nederland.

    Paarden profiel
    Kudde: Ofcourse Send by a devil.
    Partner: I'm looking.
    Status: I look around me in this stupid world.

    I want friends. Empty Re: I want friends.

    Bericht  Dakara do jul 28, 2011 10:10 pm

    Hij zag dat Apollo het ook leuk vind. ,, Zullen we een stukje galopperen?''. Hij ging al over in een soepele draf en keek naar Apollo. De wind speelde met zijn manen. Prachtig ziet het er uit. Hij voelt zich heerlijk. Hij kreeg een liedje in zijn. You wanted control. So we waited. I put on a show. Now I made it. You say I’m a kid. My ego is big. Neuriede hij de hele tijd. Dat was zijn favoriete liedje. Hij neuriede het telkens over nieuw. Zo verslavend. Hij liep op de maat. Hij zag een paar miertjes met zijn hoef trapte hij er hardt op. Hij keek naar Apollo. ,, Ik denk dat we beter naar slecht kunnen gaan. Want we zijn meer slecht. Denk je niet?''. Opeens komt een kwade bui op. Hij brieste niet rustgevend in tegendeel. Hij keek om zich heen mm niks te zien. Langzaam werd hij rustiger.

    Dat is raar ik bij de topic dit gelezen: Er zijn zo wat 'slechtere' paarden en wat 'goedere'. Dit is niet om Aragorn de schuld te geven ofzo maar daarom dacht ik dat het kon.

    Edit: ja dat klopt misschien niet helemaal maar dan snap ik wrm je verward bent. Maakt niet uit, je moet gwn je aard naar slecht veranderen en ik zal aan kaat vragen of ze het veranderd ofzo.
    Apollo
    Apollo


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 26-07-11

    Paarden profiel
    Kudde: no....
    Partner: I'm looking..
    Status: Walk around in this world

    I want friends. Empty Re: I want friends.

    Bericht  Apollo do jul 28, 2011 10:27 pm

    Ik keek hem aa. ' Ja,slechter worder is beter' Er kroop gelijk een gemeen gevoel in me op. Ik sperde me neusgaten en ing in volle gallop over. Toen keek ik achterom en zag ik dat Dakara nog achter me lag. Ik ging over in draf en wachtte tot ik weeer bij Dakara was. ' Sorry ik kreeg een opgewonden gevoel' Ik voelde me beter dan ooit! Nu ging ik opzoek naar een slechte kudde samen met Dakara. EEn kudde waar iedereen slecht is. We gallopeerde over het strand verder. ' Nu moeten we opzoek naar een slechte kudde, Dakara' Ik keek hem aan terwijl ik door gallopeerde. Op een gegeven momen stopte ik even met glloperen. Ik stak me hoofd in de lucht ik hoorde iets. Maar het was maar een vogel dus ik gallopeerde maar weer verder naast Dsakara. De wind stond hard het zand kwam inmiddels in me ogen. Dus ik besloot over te gan naar stap. Me ogen deden pijn maar ik beet me door de pijn heen. ' Het waait wel heel hard he Dakara!'
    Dakara
    Dakara


    Aantal berichten : 31
    Registratiedatum : 24-07-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Zuid Nederland.

    Paarden profiel
    Kudde: Ofcourse Send by a devil.
    Partner: I'm looking.
    Status: I look around me in this stupid world.

    I want friends. Empty Re: I want friends.

    Bericht  Dakara do jul 28, 2011 10:52 pm

    Ik knikte te vrede. Slecht is leuker. ,,Mooi zo dan zijn we het daar over eens''. Ik zag dat hij er van door ging hij brieste en ging er als een speer van door. Mijn lok kwam voor mijn ogen. Wild schudde ik mijn hoofd. Je zag het wit in mijn ogen. Toen ik Apollo bijna kon aanraken ging hij over in draf. Voor dat ik er tegen hem aan botste remde ik. ,, Wil je het de volgende keer zeggen als je remt?!''. Hij is nu heel snel boos. Hij galoppeerde weet mee. ,,Ja lijkt me goed''. Ik galoppeerde hard. Ik voelde me vrij. Ik keek naar Apollo. Het zand kwam in zijn ogen. Hij kneep zijn ogen dicht. Hij hoefde dat zand niet in zijn ogen. Hij moest grinnikten. Zijn woorden kwamen binnen. ,, Het kan harder''. Hij keek om zich heen. Ik zag wat vlinders die niet sterk genoeg waren voor de wind. Hij moest lachen.

    Gesponsorde inhoud


    I want friends. Empty Re: I want friends.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 16, 2024 10:22 pm